آزادی پنج نفر از زندانیان جرائم غیر عمد به دستان پر مهر خیر بوشهری

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان بوشهر ، خیّر بوشهری با دستان پرمهرش 5 زندانی جرائم غیر عمد از زندان های استان بوشهررا آزاد کرد.

خیّر با پرداخت 48 میلیون تومان به ستاد دیه استان بوشهر5 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد را آزاد و به آغوش پرمهر خانواده بازگرداند.

موسوی حقیقی مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان بوشهردر این زمینه گفت :  همانگونه که چشم‌انتظاری خانواده برای آمدن پدر، نه از سفر بلکه برای آزادی از پشت میله‌های زندان چه مصیبتی تلخ و رنج‌آور، نه برای یک خانواده بلکه برای یک جامعه دینی و اسلامی است.

 در ادامه افزود: در دین اسلام نیز برای برطرف کردن مشکلات فقرا تأکید شده و امام علی(ع) در نامه‌ای خطاب به فرزندشان حضرت مجتبی(ع) در باب کمک به نیازمندان می‌فرمایند: مناسب‌ترین زاد و توشه براى لحظه‌هاى هولناک صحراى محشر، کمک به فقرا و احسان به نیازمندان است. این کار در حقیقت شبیه آن است که این زاد و توشه را در دنیا تحویل آن‌ها دهیم و آن‌ها با خود حمل کنند و در قیامت تحویل ما دهند.

واین خیران با ریختن گل زندگی و امید در چله سرمای رنج، سختی و گرفتاری همنوعان و همراهانمان است که با ریختن گلی از شاخسار زندگی خود، باغ بقا و بهار وصل را به خانواده‌های در رنج هدیه می‌کنند و زندانیان جرایم غیرعمدی را که از بد حادثه گرفتار شده‌اند، نجات می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *