آزادی 20 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد مالی توسط هواداران هنرمند محبوب و مردمی کشور آقای محسن چاووشی

سید اسماعیل موسوی حقیقی با تقدیر از حمایت‌های مادی و معنوی این هنرمندمتعهد و مردمی کشورمان در راستای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گفت: با کمک مخاطبان صفحه اجتماعی ، هنرمند محبوب کشورمان محسن چاوشی در 5 پنجمین سال متوالی زمینه آزاد سازی 20 زندانی غیر عمد مالی را فراهم نمود.

ایشان همچنین اظهار نمودند مبلغ محکومیت این زندانیان را بیش از 80 میلیارد تومان اعلام کرد وافزود : بیش از 200 میلیون تومان با مشارکت هواداران محسن چاوشی وباقیمانده بدهی این زندانیان با ارایه اعسار دادگستری، کمک ستاد دیه استان و کشور ، تسهیلات بانکی ،گذشت شاکیان و آورده مددجویان تامین و پرداخت شده است.

وی با اشاره به همکاری اخیر چاوشی در حوزه آزادی زندانیان غیر عمد گفت : در فراخوان  اخیراعلام شده هواداران وی در مدت کوتاهی با واریز مبلغی معادل ۲۰۰ میلیون تومان به حساب ستاد مردمی دیه استان بوشهر، زمینه آزادی 20 تَن از زندانیان جرایم غیر عمد معرفی شده‌ را فراهم کردند.

در پایان مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان بوشهر با بیان اینکه در حال حاضر 162زندانی غیر عمد مالی با مجموع بدهی بیش از 300 میلیارد تومان چشم انتظار رهای از بند زندان هستندگفت  از همه خیرین، هنرمندان و افراد تأثیرگذار مانند آقای چاوشی دعوت می‌کنیم به یاری این ستاد مردم نهاد بیایند تا بتوانیم زمینه ی بیشتر آزادی زندانیان جرایم غیر عمد ومالی را فراهم سازیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *