جشن گلریزان آزادی 63 زندانی غیرعمد به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در زندان مرکزی بوشهر بر گزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان بوشهر شنبه 7 بهمن ماه 1402 مراسم جشن گلریزان آزادسازی تعداد 63 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان با حضور مسئولین و خیرین و همچنین به مناسبت ولادت موعود کعبه حضرت علی (ع) و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در زندان مرکزی بوشهر برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جناب آقای دکتر محمدی رئیس سازمان زندانها ، جناب آقای دکتر مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان و رئیس هیات امنا ستاد دیه ،جناب آقای شهنیایی دادستان استان، جناب اقای حسینی مدیرکل زندانهای استان و نائب رئیس هیات امنا ، سرهنگ غضنفری جانشین سپاه امام صادق (ع) و جناب آقای موسوی حقیقی مدیرعامل ستاد دیه استان و جمعی دیگر از مسئولین و خیرین استانی برگزار شد و تعداد 63زندانی غیرعمد با بدهی بالغ بر 237 میلیارد تومان از زندان آزاد شدند.

جناب آقای مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان و رئیس هیات امنا ستاد دیه بوشهر ضمن تشکر از حضور آقای دکتر محمدی رئیس سازمان زندانها و تقدیر از مدیرعامل ستاد دیه و همکاران ایشان در جهت اخذ کمک هم استانیهای عزیز و تمامی خیرینی که در زمینه آزادی مددجویان غیر عمد یاری کردند و تشکری ویژه از کلیه شکاتی که بخش زیادی از طلب خود را در این امر بخشیدند اظهار امیدواری نمودند انشالله در ماه رمضان هم همین امر توسط خیرین عزیز هم استانی ادامه یابد.

در ادامه جناب اقای حسینی مدیرکل زندانهای استان و نائب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان نیز ضمن تشکر از حضور آقای دکتر محمدی رئیس سازمان زندانها و جناب آقای دکتر مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان و از مدیر عامل ستاد دیه و سایر همکاران ایشان و تقدیر از تمامی خیرین هم استانی عزیز که در امر آزادی مددجویان این ستاد را یاری نمودند تقدیر و تشکر نمودند .

در ادامه سید اسماعیل موسوی حقیقی معاون اداره کل زندانها و مدیرنمایندگی ستاد دیه استان بوشهر افزود: ستاد دیه استان بوشهر از ابتدای سال 1402تا پایان دی ماه تعداد 96 زندانی جرایم غیرعمد با بدهی کل 258 میلیارد تومان را با پرداخت 17/5 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه و کمک بلاعوض منجر به آزادی مددجویان گردید.

.موسوی افزود: امروز نیز با همکاری آقای مهر انگیز رئیس کل دادگستری و رئیس هیات امنا ستاد دیه بوشهر سایر خیرین عزیز هم استانی تعداد 63 زندانی با جمع کل بدهی بالغ بر 237 میلیارد تومان و با پرداخت تقریبا 18 میلیارد تومان از محل تسهیلات و کمکهای بلاعوض از زندان آزاد شدند.

در ادامه طی مراسمی چک آزادی به همراه یک شاخه گل جهت آزادی مددجویان اهدا گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *